Často kladené otázky

Ako sa k vám môžem objednať?

Je to možné cez formulár na našej stránke, telefonicky, ale aj osobne. Pošlite nám vaše telefónne číslo a budeme vás kontaktovať.

Rád by som sa objednal na zákrok do VitaDentu, ale chodím k inému zubárovi. Je to možné?

Samozrejme. Pokojne zavolajte na našu recepciu a dohodnite si termín.

Som poistencom inej poisťovne, ako je Všeobecná zdravotná. Môžem sa do VitaDentu objednať na zákrok ?

Samozrejme, je to možné. Zmluvu s inou poisťovňou ale nemáme, a tak si budete zákrok hradiť v plnej výške.

Koľko dopláca poisťovňa na bežný zákrok?

Jedná sa o doplatky vo výške niekoľkých €. Okrem preventívnych prehliadok to zásadne cenu nezmení.

Bolí ma zub, ako to riešiť?

Zavolajte na našu recepciu, dajú vám vedieť, či máme voľné miesto v ošetrovacom pláne a prípadne vám dohodnú okamžitý termín vo VitaDente.

Viete mi cez e-mail alebo telefón povedať presnú cenu zákroku?

Bez osobného konzultačného vyšetrenia zvyčajne nie je možné upresniť cenu väčších zákrokov. Dá sa povedať len približná suma, keďže cez e-mail alebo telefón nespoznáme váš problém komplexne.

Je možné ošetriť aj občana z inej krajiny – Nemecko, UK ?

Je to možné. Náš lekár ovláda lekársku angličtinu aj nemčinu.

Nenašli ste to, čo ste hľadali? Využite nás kontaktný formulár!

Facebook

Používame súbory cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ak súhlasíte, kliknite na tlačítko "akceptovať".