Často kladené otázky

Ako sa k vám môžem objednať?

Je to možné cez formulár na našej stránke, telefonicky, ale aj osobne. Pošlite nám vaše telefónne číslo a budeme vás kontaktovať.

Rád by som sa objednal na zákrok do VitaDentu, ale chodím k inému zubárovi. Je to možné?

Samozrejme. Pokojne zavolajte na našu recepciu a dohodnite si termín.

Som poistencom inej poisťovne, ako je Všeobecná zdravotná. Môžem sa do VitaDentu objednať na zákrok ?

Samozrejme, je to možné. Zmluvu s inou poisťovňou ale nemáme, a tak si budete zákrok hradiť v plnej výške.

Koľko dopláca poisťovňa na bežný zákrok?

Jedná sa o doplatky vo výške niekoľkých €. Okrem preventívnych prehliadok to zásadne cenu nezmení.

Bolí ma zub, ako to riešiť?

Zavolajte na našu recepciu, dajú vám vedieť, či máme voľné miesto v ošetrovacom pláne a prípadne vám dohodnú okamžitý termín vo VitaDente.

Viete mi cez e-mail alebo telefón povedať presnú cenu zákroku?

Bez osobného konzultačného vyšetrenia zvyčajne nie je možné upresniť cenu väčších zákrokov. Dá sa povedať len približná suma, keďže cez e-mail alebo telefón nespoznáme váš problém komplexne.

Je možné ošetriť aj občana z inej krajiny – Nemecko, UK ?

Je to možné. Náš lekár ovláda lekársku angličtinu aj nemčinu.

Nenašli ste to, čo ste hľadali? Využite nás kontaktný formulár!